2012. április 14., szombat

Saját ufós élményem

2001. július

Közreadom, mert itt az ideje, hogy minél többen megtudják, hogy az UFO-k, (az azonosítatlan repülőtárgyak) valóságosak, és a földönkívüliek tényleg léteznek.

Akkoriban egy Budapest környéki kis városban laktunk. Esténként egyre gyakrabban láttunk különös járműveket az égen. Volt úgy, hogy amerre mentünk hazafelé este, kísért minket egy óriási kerek UFO, aminek az alján néhány fénykorong világított és az egész közben lassan forgott, miközben haladt.Volt egy-két ismerősünk akinek megmutattuk, és azt mondták, hogy -Látom, látom, de nem hiszem.

Később kaptunk lehetőséget egy hét kikapcsolódásra a Balaton közelében egy elhagyott vidéken. Csak ketten voltunk a közelben. Egyik este olyan csodát láttunk az égen, ami szinte hihetetlen. Pár hét múlva le is festettem, hogy nehogy elfelejtsem miket láttam. Mivel elég amatőr festő vagyok, csak így sikerült, de jól kivehető rajta a lényeg.





A bal alsó sarokban a Föld van.
Középen egy nagy UFO, amiből több is keringett akkor fönn az égen. 
A bal felső sarokban egy hosszúkás alakú jármű. 
A jobb alsó sarokban pedig kissé halványan látszó valamik egy csoportban, együtt mozogtak. Ezt külön ki is nagyítottam.
Aztán megjelentek a fénynyalábok, mint amikor repülőt keresnek a katonák.


Ilyenkor nem csoda, ha az ember csak ennyit tud mondani: Úristen! 
Kb 20 percig néztük szájtátva, aztán belefáradtam, és elmentem aludni.

Innentől kezdve az életünk teljesen megváltozott, különös események sorozata történt velünk. Azóta viszont nem láttam ufókat.

Akiknek  elmesélem, nem hiszik el, legföljebb diszkófényeknek gondolják. Még jó, hogy lefestettem. Mindenki eldöntheti, hogy így néznek-e ki a diszkófények, és a szülinapi lufik az égen.



Nemrégiben az interneten találtam egy képet a Galaktikus Föderáció egyik űrhajójáról. Úgy látszik, nemcsak én festettem ilyeneket. Nagyon hasonlít  a nagy forgó UFO-ra  az alján fényekkel. 




Nincsenek megjegyzések: